Sosial Media reklamlarında edilən səhvlər / Digitalist Marketing Agentliyi

  • 137 Baxış
  • 0 Şərh
  • 2.04.2022

Həyatımızın mühüm bir hissəsinə çevrilən sosial media da bizneslərin aktiv şəkildə istifadə etdiyi bir sahəyə çevrilib. We Are Social 2021 Azərbaycan Hesabatına görə 2021 Yanvar məlumatları; Ölkəmizdə olan internet istifadəçilərinin internetdə keçirdikləri orta vaxt; 7 saat 57 dəqiqə. Bəs, sosial mediada nə qədər vaxt sərf olunur? 2 saat 57 dəqiqə. Sosial mediadan geniş istifadə həm də bizneslərin hədəf auditoriyasına daha tez çatmasına kömək edir. Sosial media kanallarından marka tanınması və satışların artırılması kimi müxtəlif məqsədlər üçün istifadə edən müəssisələrin çox azı bu kanallardan düzgün istifadə edə bilir. “Sosial media reklamlarında edilən səhvlər” başlıqlı bu yazımızda sosial media reklamlarında edilən ümumi səhvləri araşdırdıq.

smm paket


Marketinq strategiyası yaratmamaq

Sosial media reklamlarını yaratmazdan əvvəl yol xəritəsini çəkmək, yəni marketinq strategiyası yaratmaq lazımdır. Bir bələdçi olan bu strategiya; kimə müraciət etməli, necə mövqe tutmalı, nə deməli, növbəti addımları necə atmalı olacaq. Qlobal bir bazar olan və rəqabətin çox sıx olduğu sosial mediada bir yol xəritəsi çəkərək addım-addım hərəkət etməli və lazım bildiyiniz zaman strategiyanızda dəyişikliklər etməlisiniz. Marketinq strategiyası yaratmadığınız zaman, bütün səyləriniz boş bir səydən kənara çıxmaya bilər.


Hədəf auditoriyası yaratmamaq

Sosial media reklamlarında ən çox edilən səhvlərdən biri də; hədəf auditoriyası yaratmamaq. Sosial media çoxlu istifadəçisi olan böyük bir sahədir. Yaxşı, hədəf auditoriyanız kimdir? Kimə müraciət edirsən? Sosial mediada hədəf auditoriya təyin etmədən hər şeyi hər kəsə anlatmağa çalışmaq vaxt və iqtisadiyyat itkisi olacaq.


Səhv Sosial Media Kanalının Seçilməsi

Reklam edə biləcəyiniz bir çox sosial media kanalları var. Etməli olduğunuz şey, hədəf auditoriyanızın ən çox hansı kanaldan istifadə etdiyini müəyyən etməkdir. Hər bir vasitədən istifadə edən auditoriya çox dəyişdiyi üçün məhsul və ya xidmətinizin hansı platformada daha çox diqqəti cəlb edəcəyini və daha geniş auditoriyaya çatacağını müəyyənləşdirməlisiniz.


Şərhlərə və Mesajlara Cavab Verməmək

İzləyiciləriniz və hədəf auditoriyanızla qarşılıqlı əlaqə həm alqoritmin, həm də potensial müştərilərinizin diqqətini çəkəcək və mövcud müştərilərinizin müştəri loyallığını inkişaf etdirməsinə şərait yaradacaq. Unutmamalısınız ki, paylaşımlarınıza şərh yazan və ya mesaj göndərən istifadəçilər sizdən cavab gözləyir. Müsbət və ya mənfi cavab verməmək onları dəyərsiz hiss etdirəcək. Əgər siz müştərilərinizə və potensial müştərilərinizə əhəmiyyət vermirsinizsə, onlar da sizinlə maraqlanmaya bilər.



Yanlış Şəkildən İstifadə

Sosial media reklamlarında edilən əhəmiyyətli səhvlərdən biri də; Sosial media reklamında yanlış şəkil seçimidir. Kampaniyanızın və ya məhsulunuzun sosial mediada reklamı zamanı seçdiyiniz şəklin hədəf auditoriyanızın diqqətini çəkməsinə diqqət yetirməlisiniz. Unutmamalısınız ki, sosial media vizuallıqdan ibarətdir və siz hədəf auditoriyanıza demək istədiyinizi vizuallarla söyləməlisiniz. Bundan əlavə, təsvir bölməsində yazdığınız mətn və şəkil də uyğun olmalı, bir-birini tamamlamalı və ümumi məna yaratmalıdır.


Çox Ciddi Danışığdan İstifadə Edilməsi

Unutmayın ki, sosial mediakanalları sizin istehlakçılarla ən çox ünsiyyət qurduğunuz və onlarla yaxınlıq qurduğunuz sahələrdir. Əyləncəli və səmimi bir dil istifadə etmək onlarla qurduğunuz bağın güclənməsinə kömək edəcək, eyni zamanda yazılarınızda istifadə edəcəyiniz dillə brendinizə səmimiyyət hiss etdirə bilərsiniz. Bu səbəbdən sosial mediadan, rəsmi və korporativ dildən uzaq durmaq faydalı olacaq.


Lazımsız Hashtaglardan istifadə

Sosial media yazılarına hashtagların əlavə edilməsi yazının daha çox insana çatması üçün vacibdir. Bununla belə, mövzuya aidiyyatı olmayan və şəkillə əlaqəsi olmayan hashtagların istifadəsi həm görüntünün izdihamlı olmasına səbəb olacaq, həm də yazılarınızı hədəf auditoriyanızdan kənar istifadəçilərə göstərəcək.


Biznesinizin Rəqəmsal tərəfdaşı olaraq Digitalist. var

Yuxarıda qeyd edilənləri oxuduqdan sonra sualalrınız varsa və ya Video Kontent paketimizdən istifadə etmək istəyirsinizsə bizə yazın & zəng edin. Sizin biznesiniz üçün lazım olan Rəqəmsal Təkanı biz öz üzərimizə götürməyə hazırıq 

Bizim ilə əlaqə

E-mail: azdigitalist@gmail.com
Tel: +994 51 557 47 49



Oxşar Bloqlar

Digitalist.

Digital Marketing Agency

Şərhlər

Fikir bildir

* ilə işarələnmiş sahələr məcburidir