SEO'da tez-tez edilən 7 vacib xəta haqqında / SEO Xidmeti

  • 92 Baxış
  • 0 Şərh
  • 2.04.2022

Rəqəmsallaşmış dünya qısa zamanda böyük bir auditoriyaya çatmağa imkan versə də, daha çox rəqiblə qarşılaşacağınız anlamına da gəlir. Veb saytınızın daha çox trafik əldə etməsi və axtarış sistemlərində daha yüksək yer tutması üçün, bir sözlə, daha geniş auditoriyaya çatmaq üçün SEO-ya uyğun məzmunun, yəni axtarış sisteminin optimallaşdırılmasının hazırlanması vacibdir. Açar sözə əsaslanan marketinq metodu olan SEO araşdırmalarında meyarlara cavab verən məzmun istehsal etməlisiniz. Bu nöqtədə bir çox SEO səhvləri edilir. Bu səhvlər, müvafiq açar sözlərlə axtarış motorlarında üst sıralara çıxaraq yüksək ziyarətçi sayına çatmaq məqsədinizə mane olan mənfi hallardır. “SEO'da tez-tez edilən 7 vacib xəta haqqında” başlıqlı bu məqalədə ümumi SEO səhvlərini müzakirə etdik.


SEO nədir?

Dilimizə axtarış motoru optimizasiyası kimi tərcümə olunan axtarış SEO, uyğun açar sözlərdən istifadə edərək veb saytınızı axtarış sistemlərində daha yüksək sıralarda yerləşdirməyi və açar sözlərlə axtarış trafikində ən çox ziyarətçiyə çatmağı hədəfləyir. Araşdırmalara görə, Google-da axtarış edən istifadəçilərin 90%-i axtarışlarının ilk səhifəsində görünən vebsaytlara baş çəkir. Qalan 10% istifadəçilər digər səhifələrdəki axtarış nəticələrini araşdırır.


SEO tədqiqatları daxili SEO və xarici SEO olaraq iki yerə bölünür. Daxili SEO tədqiqatları axtarış motorunun optimallaşdırılması tədqiqatlarında əsas proseslərdir. Vebsayt daxilində edilən təkmilləşdirmələr və tənzimləmələrlə sayt Google meyarlarına uyğunlaşdırılır. Xarici SEO üçün hazırlanan daxili SEO araşdırmalarında axtarış motoru hörümçəkləri veb saytınızı daha dəqiq qiymətləndirir.


Xarici SEO-da isə daxili SEO-su tamamlanan vebsaytın digər internet saytlarından keçidlər əldə edərək saytı təkmilləşdirmək işidir. Bu, mətn və ya şəkil vasitəsilə başqa bir veb saytdan geri keçid əldə etməklə həyata keçirilir. Əldə edilən geri keçidlərin keyfiyyəti və düzgünlüyü onları xarici SEO-dan daha səmərəli şəkildə əldə etməyə imkan verir.



Skan Edilə Bilinməyən Sayt Problemi

Veb səhifənizin Google-da siyahıya alınması üçün o, Google hörümçəkləri tərəfindən indeksləşdirilməlidir. Veb saytınız Google hörümçəkləri tərəfindən skan edilmirsə, saytınız indekslənməyəcək və sıralanmayacaq. SEO səylərinizin boşa getməməsi və skan edilməyən saytlar problemi ilə üzləşməməyiniz üçün veb saytınızın Google hörümçəkləri tərəfindən skan edilməsinə uyğun olduğundan əmin olmalısınız.


Həddindən artıq açar sözlərdən istifadə

Ən çox yayılmış SEOsəhvlərindən biri çox açar sözlərdən istifadə etməkdir. Yazdığınız SEO-ya uyğun məzmunda çoxlu açar sözlərdən istifadə etmək Google tərəfindən xoş qarşılanmır və veb səhifənizi ziyarət edən və məzmununuzu oxuyan insanları yorur. Buna görə açar sözlərdən istifadə edərkən diqqətli olmalısınız. Məzmununuza uyğun açar sözlərdən istifadə etməlisiniz və istifadə etdiyiniz açar sözlərin sayı məzmununuzun uzunluğu ilə düz mütənasib olmalıdır.


Veb saytınızın məzmununu yeniləməmək

Veb saytınız Google-da yer almağa başlayıb. Xüsusilə birinci səhifədə yer alırsa, uğurlu bir SEO işi ortaya qoyduğunuzu söyləyə bilərik. Amma biz üst sıralardayıq, bitdi demək çox yanlış yanaşma olar. Saytın məzmununu yeniləməsəniz, reytinqləriniz aşağı düşə bilər. Buna görə də veb saytınızın məzmununu mütəmadi olaraq yeniləməli və yeni məzmun əlavə etməlisiniz.


Lazım olduğundan daha çox Meta Teqlər əlavə etmək

Axtarış nəticələrində göstərmək üçün veb saytınıza həddən artıq çox meta teq əlavə etmək Google-un onu spam kimi aşkarlamasına və saytın SandBox-a düşməsinə səbəb ola bilər. Buna görə də saytınıza saytla bağlı meta etiket əlavə etməlisiniz.


Backlink Problemi

Axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmaq istəyən veb sayt sahibləri geri bağlantılar əldə etmək üçün işə başlayırlar. Yeni açılan internet saytında həddindən artıq geri keçidlər alınarsa, bu Google tərəfindən mənfi qiymətləndirilə bilər. Bu proses saytınızın SandBox-a daxil olması ilə nəticələnə bilər. Geri bağlantı əldə edərkən veb saytınızın məzmununa uyğun olan saytlardan geri keçid almağa diqqət etməli və yavaş-yavaş backlinkləri əldə etməlisiniz.


Sayt məzmununda açar sözlərin olmaması

Saytınızdakı məzmunda məzmunla əlaqəli kifayət qədər açar sözlərdən istifadə edilməlidir. İstifadə edilən açar sözlərin sayı çox olduqda, spam kimi qəbul edilir, daha az açar sözdən istifadə isə axtarış sistemində axtarış edildiyi zaman saytınızın siyahıya alınmamasına səbəb olur. Buna görə də məzmununuzda başlıq və mövzu ilə bağlı kifayət qədər açar sözlərdən istifadə etməyə diqqət yetirməlisiniz.


Düzgün Saytlardan Backlink Almamaq

Müxtəlif səhifələr vasitəsilə saytınıza gələn ziyarətçilər SEO işi üçün vacibdir. Backlink işinizdə yüksək keyfiyyətli və maraqlı saytlardan əldə edilən geri keçidlər veb saytımızın axtarış nəticələrində yaxşı bir siyahı əldə etməsini təmin edir, aşağı keyfiyyətli veb saytlardan geri keçidlər isə vebsaytınıza mənfi təsir göstərir.


Biznesinizin Rəqəmsal tərəfdaşı olaraq Digitalist. var

Yuxarıda qeyd edilənləri oxuduqdan sonra sualalrınız varsa və ya Video Kontent paketimizdən istifadə etmək istəyirsinizsə bizə yazın & zəng edin. Sizin biznesiniz üçün lazım olan Rəqəmsal Təkanı biz öz üzərimizə götürməyə hazırıq 

Bizim ilə əlaqə

E-mail: azdigitalist@gmail.com
Tel: +994 51 557 47 49


Oxşar Bloqlar

Digitalist.

Digital Marketing Agency

Şərhlər

Fikir bildir

* ilə işarələnmiş sahələr məcburidir