SEO nədir? SEO haqqında bilməli olduğunuz hər şey

  • 304 Baxış
  • 0 Şərh
  • 9.04.2022

SEO nədir?


SEO ingiliscə “Search Engine Optimization” mənasını verir ki, bu da “axtarış motorunun optimallaşdırılması” deməkdir. SEO-nun məqsədi orqanik axtarış nəticələrində şirkətin görünməsini artırmaqdır. Qısaca desək, SEO şirkətinizin veb səhifəsini Google-da daha yüksək yer tutmağı hədəfləyir. SERP-lərdə (Axtarış Motoru Nəticələri Səhifələri) daha yüksək yer tutmaq müəssisələrə sayta daha çox ziyarətçi cəlb etməyə imkan verir və beləliklə, potensial müştəriləri alıcıya çevirmək şanslarını artırır.

Sadə dillə desək, SEO, məhsul və ya xidmət kateqoriyanızı axtaran kiminsə vebsaytınızı tapmasını təmin edən strategiyadır. SEO markanızın tanınmasını və tapılmasını təmin edən ən vacib amillərdən biridir. Bir sözlə, SEO-nun düzgün istifadəsi iki şeyi hədəfləyir: sıralama və görünürlük.


SEO Sıralaması nədir?


SEO rütbəsi, axtarış motorlarının bir veb saytı sıraladığı dərəcədir. Bir şəxs məhsul və ya xidmətinizi axtardıqda, markanızı Google nəticələrində neçə dəfə gördükləridir.


SEO-da Visibility nədir?


SEO-da görünürlük; Açar söz axtarışında əldə etdiyi sıralama sayəsində veb saytın əldə etdiyi trafik dərəcəsidir. Tutaq ki, siz Google axtarış sistemində açar sözün 5-ci pilləsindəsiniz. Tutaq ki, siz 5-ci yerdə olduğunuz üçün ümumi axtarış həcminin 12%-ni əldə edirsiniz. Veb saytınızın bu axtarış sözündə görünmə qabiliyyəti 12% təşkil edir. Bu termin müəyyən bir domenin (domenin) axtarış motoru nəticələrində nə qədər görkəmli olduğunu təsvir edir. Yüksək görünmə ilə domen adınız axtarış motorlarında önə çıxır. Aşağı axtarış görünürlüğü domen adının tapılmasının asan olmadığını göstərir. Görünüş və sıralama SEO işinin əsas məqsədləridir (veb-saytda trafikin artırılması və potensial müştərilərin müştərilərə çevrilməsi).


SEO niyə faydalıdır?


Müştərilərin yeni nəsli məhsul və ya xidmət haqqında məlumat axtararaq Google vasitəsilə alış səyahətinə başlayır. Buna görə də, müştərilərin sizi görməsi və satdığınız məhsul və ya xidməti nəzərdən keçirməsi üçün yeganə şansınız axtarış nəticələrində görünməkdir.


Axtarış motorları necə işləyir?

Axtarış motorlarının yalnız bir məqsədi var. İstifadəçilərin istədikləri məlumatlara ən dəqiq, əhatəli və ən yaxşı internet saytlarını təqdim etməkdir.


Axtarış motorları istifadəçilərə ən yaxşı nəticələr vermək üçün iki faktoru təhlil edir:


Axtarılan mövzunun və vebsaytın aktuallığı. Google kimi axtarış motorları bu uyğunluğu açar sözlərə görə qiymətləndirir. Başqa sözlə, vebsaytın sözügedən açar söz haqqında nə qədər əhatəli məlumat verdiyinə baxır.

Veb saytı səlahiyyət / səlahiyyət mənbəyi kimi görmək. Bu səriştə həm də həmin vebsaytın nə qədər tez-tez ziyarət edildiyi ilə ölçülür. Səhifə və ya resurs nə qədər populyardırsa, Google həmin vebsaytın məzmununun oxucular üçün bir o qədər dəyərli olduğunu güman edir.

Axtarış motorları bütün bu məlumatları təhlil etmək üçün axtarış alqoritmləri adlanan mürəkkəb proqram təminatından istifadə edir.

Axtarış motorları alqoritmlərini gizli saxlasalar da, səhifəni sıralayarkən hansı amilləri nəzərə aldıqlarını bilirik. Bu amillər uğurlu SEO strategiyasının vacib addımlarıdır. Axtarış motorları alqoritmlərini gizli saxlasalar da, səhifəni sıralayarkən hansı amilləri nəzərə aldıqlarını bilirik. Bu amillər uğurlu SEO strategiyasının vacib addımlarıdır.


Uğurlu SEO Strategiyasına Dörd Əsas Addım

Veb saytınızda SEO işini yerinə yetirmək üçün dörd sahədə reytinqləri yaxşılaşdırmalısınız: veb-saytın texniki infrastrukturu, məzmun, bağlantılar və analitika.


1. Texniki İnfrastrukturun Yaradılması

Birincisi, axtarış motoru İnternetdə səhifələrinizi tapa bilməlidir. Sonra mövzularını başa düşmək və açar sözlərini müəyyən etmək üçün məzmunu skan edir. Beləliklə, onun alqoritmi veb saytınızı müvafiq sorğular üçün fərqləndirə bilər.

Ancaq axtarış motoru veb səhifəni bizim gördüyümüz kimi görmür. Biz veb-saytları qrafika, rəng və mətn toplusu kimi görsək də, axtarış sistemi vebsaytları mətn kimi təhlil edir.

Beləliklə, veb saytınız sizə yaxşı görünsə də, Google onun məzmununu əlçatmaz hesab edə bilər.

Axtarış motorları üçün veb səhifə sadəcə mətndir. Diqqətlə hazırlanmış olsa da, axtarış motorunun gördüyü yeganə element mətn və keçidlərdir.

Axtarış motoru vebsaytdakı səhifədəki şəkli görə bilmir və yalnız şəklin adını tanıyır. Bu təsvirdə səhifənin sıralanmasını istədiyimiz vacib açar söz yoxdursa, o, axtarış sistemi üçün görünməz olacaq.


Saytda optimallaşdırmaya təsir edən ən mühüm amillər bunlardır:


1.1. Veb sayt naviqasiyası və bağlantılar

Axtarış motorları aşağıdakı bağlantılar vasitəsilə veb saytları tarar. Axtarış motoru tarayıcıları bir səhifəyə düşdükdə təhlil etmək üçün digər məzmunu tapmaq üçün keçidlərdən istifadə edirlər. Veb saytınızın daxili və xarici keçidləri (linkləri) kifayət qədər olmalıdır.


1.2. Sadə URL strukturu

Axtarış motorları mürəkkəb sözlərin uzun sətirlərini oxumağı sevmirlər. Beləliklə, URL-lərinizi qısa saxlamaq vacibdir.


1.3. Səhifə sürəti

Axtarış motorları yükləmə müddətini (istifadəçinin səhifəni oxuması üçün lazım olan vaxt) keyfiyyət göstəricisi kimi qəbul edirlər. Yükləmə sürətinə çox şey təsir edir: vebsaytın yaxşı serverdə yerləşdirilməməsi və ya şəkillərin yüksək ölçüsü vebsaytın gec yüklənməsinə səbəb olur. Səhifələrinizi necə təkmilləşdirməklə bağlı təkliflər üçün  Google'ın Page Speed ​​Insights Alətindən istifadə edə bilərsiniz.


1.4. Ölü linklər və ya işləməyən yönləndirmələr

Ölü keçid ziyarətçini mövcud olmayan səhifəyə göndərir. Bu, Google kimi axtarış sistemləri üçün ən vacib məsələlərdən biridir. Buna görə də veb saytınızın linklərini daim yeniləməlisiniz. Qırılan yönləndirmə artıq orada olmaya bilən resursa işarə edir. Bu da öz növbəsində zəif istifadəçi təcrübəsini təmin edir. O, həmçinin axtarış motorlarının məzmununuzu taramasının qarşısını alır.


1.5. Sayt xəritəsi və Robots.txt faylları

Sayt xəritəsi saytınızdakı bütün URL-ləri sadalayan bir fayldır. Axtarış motorları hansı səhifələrin taranacağını və indekslənəcəyini müəyyən etmək üçün bu fayldan istifadə edir. Robots.txt faylı isə axtarış sistemlərinə hansı məzmunun indeksləşdirilməməsi lazım olduğunu bildirir. Məzmununuzun taranmasını və indeksləşdirilməsini sürətləndirmək üçün hər ikisini qurmaq vacibdir. Buna görə də, bu faylın güncəl olduğundan əmin olmağınız vacibdir.


1.6. Məzmunun təkrarlanması

Google kimi axtarış sistemləri istifadəçilərinə ən təzə və ən gözəl məzmunu təqdim etməyi hədəfləyir. Veb saytınızın yalnız düzgün məlumatı ehtiva etməsi kifayət deyil, bu məlumat orijinal məlumat olmalıdır. Axtarış motorları təkrarlanan məzmunu mənfi amil hesab edirlər. Buna görə də, məzmununuzun keyfiyyəti ən vacib amillərdən biridir.


2. Yeni Məzmun yaradın

Hər dəfə bir axtarış motorundan istifadə etdikdə əslində bəzi məzmun axtarırıq. Bu məzmun müxtəlif formatlarda ola bilər. Bu, həmçinin bir blog yazısı, veb sayt səhifəsi, video, məhsul tövsiyəsi və ya hətta müqayisə siyahısı ola bilər. Bütün bu sirlər mahiyyətcə məzmundur. SEO üçün məzmun axtarış görünürlüğünü əldə etməyə kömək edən şeydir.


SEO-da məzmun niyə vacibdir?

Məzmun müştərilərin axtarış zamanı əldə etməyə çalışdıqları nəticədir. Nə qədər çox məzmun göndərsəniz, axtarışın görünməsini artırmaq şansınız bir o qədər yüksək olar. Axtarış motorları səhifənin necə sıralanacağını müəyyən etmək üçün məzmundan istifadə edir. O, həmçinin məzmunun açar sözlərlə uyğunluğunu müəyyən edir.

Veb səhifəni tarayan axtarış sistemi əvvəlcə məzmunun mövzusunu müəyyən edir. Sonra səhifənin uzunluğu və ya strukturu kimi elementləri təhlil edərək məzmunun keyfiyyətini müəyyən edir. Bu məlumat əsasında axtarış alqoritmləri insanın sorğusunu ən uyğun səhifələrə uyğunlaşdırır. Məzmunun optimallaşdırılması prosesi açar söz tədqiqatından başlayır.


2.1. Açar söz tədqiqatı

SEO-nun məqsədi məhsul və xidmətlərinizə ehtiyacı olan və sonradan müştəri ola biləcək insanları veb saytınıza cəlb etməkdir. İnsanların məzmununuzda axtarış zamanı istifadə edəcəkləri açar sözlərdən istifadə etməklə veb saytınıza trafik cəlb edirsiniz. Əks halda, onların sizi tapmaq şansı yoxdur. Buna görə də SEO işi potensial müştərilərin axtarış sistemlərinə hansı ifadələri (açar sözlər) daxil etdiyini aşkar etməklə başlayır.

Biznesinizə uyğun şərtləri və mövzuları müəyyən etmək ilk addımdır. Sonra onları açar sözlərə çevirməlisiniz. Nəhayət, hədəf auditoriyanızın istifadə edəcəyi müvafiq terminləri aşkar etmək üçün geniş araşdırma tələb olunur.
Açar söz siyahısı ortaya çıxdıqdan sonra növbəti addım məzmununuzu optimallaşdırmaqdır. SEO işində bu proses səhifədə optimallaşdırma adlanır.

2.2. Səhifədə Optimallaşdırma

Səhifədə SEO olaraq da adlandırılan səhifədə optimallaşdırma, axtarış motorlarına səhifənin mövzusunu və açar sözləri başa düşməyə və sonra onu müvafiq axtarışlara uyğunlaşdırmağa imkan verir. Bunun məzmun deyil, "səhifə" adlandırılmasının səbəbi, səhifədəki SEO-nun koddakı bəzi elementləri də optimallaşdırmasıdır. Bu elementlərdən bəziləri başlıq və ya təsvir kimi meta teqlərdir.


2.3. Açar söz optimallaşdırılması

Əvvəlcə məhsul və ya xidmətinizlə əlaqəli açar sözləri müəyyənləşdirin. Bu açar sözləri veb saytınızın uyğun və lazımlı yerlərində yerləşdirin.

Yazının başlığı: Açar söz başlıqda olmalıdır.
URL: Səhifənizin veb ünvanında açar söz də olmalıdır.
H1 Tag: Əksər məzmun idarəetmə sistemlərində bu teq səhifənin başlığını göstərir. H1 Tag-də açar sözlər olduğundan əmin olun.
Məzmunun ilk 100 sözü (və ya birinci abzas): Məzmununuzun əvvəlində açar sözü istifadə etməlisiniz.Bu istifadə Google-un açar sözün səhifə ilə əlaqələndirilməsini sürətləndirir.
Meta başlıq və meta təsviri teqləri: Açar sözdən meta başlıq və təsvir teqlərində istifadə etməlisiniz. Çünki axtarış motorları öz siyahılarını göstərmək üçün bu iki kod elementindən istifadə edirlər.

Şəkil fayl adları və ALT teqləri: Axtarış motorları səhifədə qrafikləri necə göstərir


2.4. Digər Səhifədə Optimallaşdırma Faktorları

Səhifədə SEO yalnız səhifəyə açar sözlər səpməkdən ibarət deyil. Aşağıdakı amillər səhifənin etibarlılığını artırır:


Məzmunun uzunluğu: Çox sayda sözdən ibarət uzun məzmun mövzu ilə bağlı daha əhatəli məlumat ehtiva etdiyi üçün axtarış motorları uzun məzmunu vurğulayır.

Multimedia: Tələb olmasa da, videolar, diaqramlar və podkastlar kimi multimedia elementləri səhifənin keyfiyyətini göstərə bilər. Oxucuları bir səhifədə daha uzun saxlayır. Beləliklə, məzmunu dəyərli və araşdırmağa dəyər tapdıqlarını göstərir.


3. Linklərdən istifadə edin

İndi bilirsiniz ki, heç bir veb səhifə iki amil olmadan sıralanmayacaq - aktuallıq və səriştə.


İstifadəçilərə ən dəqiq cavabları təqdim etmək üçün Google və digər axtarış sistemləri onların sorğularına ən uyğun və eyni zamanda populyar olduğunu düşündükləri səhifələrə üstünlük verirlər.


İlk iki sahə (texniki quraşdırma və məzmun) aktuallığın artırılmasına yönəldilib. Əlaqələr səriştə səviyyəsinin göstəricisidir. Bəs biz əlaqə deyəndə nəyi nəzərdə tuturuq?


Xarici keçidlər: Mövzu ilə bağlı digər, müvafiq səhifələrə keçid. Bu, Google-u əmin edir. Məzmunu qiymətli mənbə kimi yerləşdirməklə siz məzmunun keyfiyyətini artırmış olursunuz.

Daxili bağlantılar: Bunlar öz veb saytınızdakı bağlantılardır. Bu, axtarış motorlarına saytınızdakı digər səhifələri tapmaq və taramaq imkanı verir. Bloq yazısına ən azı 2-4 daxili keçid daxil etmək lazımdır.

Geri bağlantılar: Digər saytların sizə verdiyi bağlantılar çox dəyərlidir. Geri bağlantılar da adlandırılan bağlantılar digər vebsaytlardakı məzmununuza istinadlardır. Başqa bir veb sayt oxucularına məzmununuz haqqında danışdıqda və onu yönləndirdikdə, saytınıza geri keçid verirlər.

Google bu kimi bağlantıların kəmiyyət və keyfiyyətindən vebsaytın səriştəsinin əlaməti kimi istifadə edir. Bunun əsas səbəbi vebmasterlərin orta səviyyəli vebsaytdan daha çox məşhur yüksək keyfiyyətli vebsayta müraciət etməsidir. Bununla belə, əlaqə keyfiyyətinin də vacib olduğunu unutma. Bunun səbəbi bütün keçidlərin eyni olmamasıdır. Bəziləri (aşağı keyfiyyətli olanlar) reytinqinizə mənfi təsir göstərir.


Əlaqələrə təsir edən keyfiyyət amilləri hansılardır?

Aşağı keyfiyyətli və ya şübhəli linklər reytinqinizi aşağı sala bilər. Buna görə SEO-lar ümumiyyətlə link yaratmağa diqqət yetirmirlər. Mümkün olan ən yüksək keyfiyyətli istinadlar yaratmağı hədəfləyir. Buna təsir edən amillər:


Əlaqələndirici saytın populyarlığı: Axtarış motorlarının səriştəli hesab etdiyi hər hansı bir domen keçidi təbii olaraq yüksək keyfiyyət kimi qəbul edilir.

Mövzunun aktuallığı: Sizinkinə bənzər mövzularla məşğul olan saytlardan gələn bağlantılar təsadüfi veb saytlardan daha keyfiyyətli hesab olunur.

Güvən: Axtarış motorları veb saytın etibarını da qiymətləndirir. Daha etibarlı saytlardan bağlantılar veb saytınızın reytinqinə müsbət təsir göstərir.

SEO işində növbəti addım səylərinizin bəhrəsini verib-vermədiyini öyrənməkdir.


4. SEO nəticələrinizi qiymətləndirin və təhlil edin

Səylərinizi izləmək strategiyanızı daha da təkmilləşdirməyə kömək edir. SEO uğurunun ölçülməsi trafik, nişan və bağlantılar haqqında məlumatların izlənilməsi deməkdir. Əksər şirkətlər öz SEO işlərinin KPI-lərini (əsas performans göstəriciləri) inkişaf etdirsələr də, ən çox yayılmışlar:


SEO artıq müasir marketinqin əvəzolunmaz hissəsinə çevrilib. Çünki Google-un etiraf etdiyi kimi – bu gün müştəri davranışı həmişəlik dəyişib. Bu gün insanlar məhsul və ya xidmət tapmaq üçün ilk olaraq axtarış sistemlərinə müraciət edirlər. Məsələn, HubSpot sorğusu göstərdi ki, insanların 77%-i marka ilə əlaqə qurmazdan əvvəl axtarış sistemlərində araşdırma aparır. SEO işi marketinq strategiyalarınızın gələcək nəsil müştərilərin alış davranışına uyğun olmasını təmin edir.


Rəqəmsallaşma ilə ayaqlaşmaq indi bir zərurətdir. Bu gün böyüməkdə olan brendlər hamısı rəqəmsal aktivlərinə sərmayə qoyurlar. SEO işlərini yerinə yetirərək rəqəmsal mühitdə tanınmaq və tapılmaq üçün ilk addımlarınızı atın.

Oxşar Bloqlar

Digitalist.

Digital Marketing Agency

Şərhlər

Fikir bildir

* ilə işarələnmiş sahələr məcburidir