SEO, B2B biznesinizi qazanclı edəcək SEO texnikaları hansılardır / Digilist.az

  • 100 Baxış
  • 0 Şərh
  • 2.04.2022

SEO, B2C şirkətlər üçün vacib olduğu qədər; B2C şirkətlər üçün də vacibdir. Çünki SEO, şirkətlərarası marketinq üçün effektiv müştəri qazanma kanalıdır. Platfotmaların bütün mərhələlərində orqanik reytinqlərdə yüksək yer tutmaq şirkətinizin böyüməsinə və gəlirliliyinizi artırmasına kömək edir. Lakin B2B şirkətləri üçün orqanik şəkildə böyümək çətin görünür və buna görə də SEO-ya lazımi diqqət yetirilmir.


Düzgün strategiyalarla yaradılmış və qurulmuş B2B SEO strategiyası göründüyü qədər çətin deyil. Bu sadə, lakin təsirli üsullarla B2B şirkətiniz üçün SEO strategiyasının necə qurulacağını öyrənə bilərsiniz!

SEO Xidmeti


B2B Şirkətləri üçün SEO Texnikaları

B2B şirkətləri, SEO texnikalarını iki fərqli qrupda qiymətləndirməlidirlər. Bunlardan biri qısa müddətdə Local SEO ilə gəlirliliyi artırmaq, digəri isə uzunmüddətli perspektivdə vebsayt trafikini və brend şüurunu artırmaq olmalıdır. Local SEO gəlir yönümlü bir üsuldur; Bu, qarşılıqlı əlaqənizi artırmağa və buna görə də potensial müştəri bazanızı artırmağa kömək edir. Bu, yeni başlanğıcda B2B markanız üçün yaxşı bir seçim olsa da, uzunmüddətli uğuru təmin etmək üçün SEO üzərində işləməyiniz lazımdır. Burada trafikinizi artıra biləcək məzmuna və brend məlumatlılığınızı artıracaq kampaniyalara ehtiyacınız olacaq.


Bunları ən doğru şəkildə etmək üçün;


1- Bazarınızı yaxşı müəyyənləşdirin

B2B alışları, uzunmüddətli investisiyalar olduğuna görə, daha çox insan satın alma qərarını nəzərə almalıdır. Bununla belə, edilən alışlar ən azı say baxımından B2C-dən az olacaq. Beləliklə, B2B SEO-nu düzgün etmək üçün bazarınızın necə olduğunu bilməlisiniz. Bu sizə insanlara hansı işləri görməyə kömək etdiyiniz barədə fikir verəcək və hədəf auditoriyanıza birbaşa çatmağınıza imkan verəcək. Brendiniz doğru insanlara çatırsa, bu, əlbəttə ki, uğur gətirəcək və dönüşüm nisbətlərinizə təsir edəcək!


2- Effektiv strategiya yaradın

Bütün SEO sənayesi bu suallara cavab vermək üzərində qurulub. SEO, bazarınızdakı insanların Google və digər axtarış sistemlərinə nə yazdığını anlamaqla başlayır. İstənilən növ açar söz üçün sıralaya bilərsiniz, lakin heç kim onları axtarmasa, bunun sizə heç bir faydası olmayacaq. Bu səbəbdən şirkətlərin ehtiyacları üçün uyğun olan açar sözlərə cavab verməlisiniz. Bu istəyi təmin etmək üçün sizə qeyd etdiyimiz kimi yaxşı optimallaşdırılmış məzmun lazımdır. Axtarışlarda aydın şəkildə cavab verən məzmununuzun sizi nəzərəçarpan etməməsi üçün heç bir səbəb yoxdur! İndi biz axtarış motorlarını inandırmaq hissəsinə gələk. Burada klassik SEO-nun xeyir-dualarından faydalana bilərsiniz. Bu, Google-da reytinqinizə təsir edəcək; Daxili SEO və Xarici SEO işlərini edə bilərsiniz.


3- Aşağı həcmli açar sözlərə diqqət yetirin

B2B-nin müştəri həcmi B2C ilə müqayisədə daha azdır. B2C brendləri daha ümumi mənada öz görünürlüklərini artıra bilsələr də; B2B brendləri daha ətraflı açar sözlərə diqqət yetirməlidirlər. Bu, nəinki brendlərin ehtiyaclarını daha dəqiq ödəyir, həm də B2C brendləri ilə rəqabətdən qaçır. Məsələn, “soyuducu” sözünün aylıq həcmi 100.000-1M arasında olduqda; Soyuducunun bir hissəsi olan "soyuducu hissələri" sözünün aylıq axtarışı 1.000-100.000 təşkil edir. Bu səbəbdən şirkətiniz üçün nümunədə olduğu kimi; Siz dəyərli, lakin daha az həcmli açar sözlərə yönəlməlisiniz.


4- Marka şüurunuzu artırmağa çalışın

B2B şirkətləri üçün məlumatlılıq ən vacib amillərdən biridir. Bununla belə, B2B şirkətləri istehlakçı ilə birbaşa əlaqə qura bilmədiklərindən, B2C ilə müqayisədə brend şüurunu yaratmaqda daha çox çətinlik çəkirlər. Bu səbəbdən, b2b markaları, marka şüurunu yaratmaq üçün SEO-dan effektiv şəkildə istifadə etməlidirlər. Bu işlər çərçivəsində, yalnız axtarış motoruna deyil, istifadəçi təcrübəsinə yönəlmiş sahələrdən də istifadə edilməlidir. Sosial media kanalları, xüsusilə YouTube vasitəsilə; brendinizi və hekayənizi tanıtmaq; Siz aid olan reklamlarla Holistik SEO anlayışınızı dəstəkləməlisiniz.

SEO Xidmeti


Biznesinizin Rəqəmsal tərəfdaşı olaraq Digitalist. var

Yuxarıda qeyd edilənləri oxuduqdan sonra sualalrınız varsa və ya Video Kontent paketimizdən istifadə etmək istəyirsinizsə bizə yazın & zəng edin. Sizin biznesiniz üçün lazım olan Rəqəmsal Təkanı biz öz üzərimizə götürməyə hazırıq 

Bizim ilə əlaqə

E-mail: azdigitalist@gmail.com
Tel: +994 51 557 47 49


Oxşar Bloqlar

Digitalist.

Digital Marketing Agency

Şərhlər

Fikir bildir

* ilə işarələnmiş sahələr məcburidir