Onlayn Reputasiya İdarəetmə və SEO

  • 250 Baxış
  • 0 Şərh
  • 4.04.2022

Bir iş öz yolu ilə getdikdə, reputasiyanın idarə edilməsinə ümumiyyətlə çox fikir verilmir. Ancaq bir iş pozulduqda, bu fikir dəyişikliyi birdən ortaya çıxır. Bundan sonra hamı buna can atmağa başlayır.


Rəqəmsal marketinq digərləri üçün nisbətən xüsusi sahəyə malikdir. Hər gün istifadə etdiyiniz normal SEO üsulları ilə PR böhranına cavab verə bilərsiniz. Bunun üçün atmalı olduğunuz bir neçə addım var.


Birinci addım: Böhranı müəyyənləşdirin

Bir böhran gördükdə dərhal onu anlayacaqsınız. Burada vacib olan böhranın mənbəyini mümkün qədər tez müəyyən etməkdir. Zaman sizin tərəfinizdə deyil, ona görə də tez hərəkət etməlisiniz.


İnternetdə müzakirənin başladığı ilk yeri müəyyənləşdirməlisiniz. Bu, çox güman ki, sosial media platforması, bloglar və ya saytınızdakı digər səhifələr olacaq.


İkinci addım: İlk cavab

Problemin başladığı yeri tapdıqdan sonra əvvəlcə oraya cavab verməlisiniz. Mümkünsə, üzr istəməklə vəziyyəti düzəltməyə çalışın. Bacarıqlarınızdan və işinizdən asılı olaraq, sizə onların sizə verdiyi məzmunu dərc etmək və yaratmaq tapşırığı verilə bilər. Belə olan halda üzr istəməlisən.


Üçüncü addım: Açar sözlər siyahısını yaradın

Hansı açar sözlərin daha çox mənfi sözlərlə əlaqəli olduğunu öyrənməlisiniz. Ayrı bir şirkət adı? Şirkətin adı və bir neçə başqa ifadələr? Sizinlə əlaqəli bu sözlər reputasiyanızın idarə olunmasını dəyişəcək. Markanızın yaxşı sözlərlə qeyd olunduğundan əmin olun.


Dördüncü addım: Mənfi URL-ləri müəyyən edin

Siz şirkəti çirkləndirməyə həsr olunmuş hər hansı URL-i müəyyən etməlisiniz. Bunlar xüsusi blog yazıları və ya bütün vebsaytlar ola bilər. Bu problemlərlə hər yerdə qarşılaşmayacaqsınız. Xüsusilə sosial mediada sizə xas olan mənfi URL-lər yoxdur. Ancaq yenə də hər kanalı yoxlamaq lazımdır.


Beşinci addım: Sosial media profillərinizi optimallaşdırın

Əvvəlki problemdə bir şirkət Twitter-də hər bir istifadəçidən ayrıca üzr istədi. Bunu edərkən o, özü üçün də mənfi hashtaglardan istifadə edib. Daha sonra hashtag altında araşdırma aparanlar şikayətlə deyil, şirkətin üzrxahlığı ilə üzləşiblər.


Bunun başqa bir yolu Facebook və ya veb saytınızda üzrxahlıqda açar sözlərdən istifadə etməkdir. İnternet marketoloqu olaraq açar sözlərlə vəziyyəti uzun formada məqalədə təsvir edə bilərsiniz.


Altıncı addım: İkinci səviyyəli Sosial profilləri qeydiyyatdan keçirin

Brendinizi bir gölməçə kimi düşünün. Mənfi şikayətlər gölməçəyə atılan daş kimidir. Şikayətlər çox olanda sular dalğalanır. Hovuzun ölçüsünü genişləndirmək dalğaların intensivliyini azaltmağa kömək edir. Bunu etmək üçün, mümkün qədər çox ikinci səviyyəli sosial profilləri saxlamaq ola bilər. Bu ikinci səviyyəli profillərdən bəziləri hətta yüksək domen səlahiyyətinə malikdir. Bu şəkildə mənfi mətbuatın SERP-dən aşağı salınması təmin edilir.


Yeddinci addım: Qonaq Blogu

Qonaq bloqlarında adınızı müsbət şəkildə təbliğ edə bilərsiniz. Siz həmçinin sənayenizlə bağlı neytral mövzular haqqında blog yaza bilərsiniz.


Siz həmçinin son təcrübələrinizlə bağlı mənfi PR haqqında blog yaza bilərsiniz. "Son müzakirəmiz zamanı nə öyrəndik?" Bu əlamətdar olacaq. Bu şəkildə mənfi açar sözlərdən asanlıqla istifadə edə bilərsiniz.


Səkkiz addım: Birinci addıma qayıdın

Cansıxıcılığın aradan qaldırılması bir gecədə baş verməyəcək. Daha çox mənfi məlumat və mənfi açar sözlər üçün interneti mütəmadi olaraq izləməlisiniz. Siz həmçinin brendinizlə əlaqəli müsbət məzmun yaratmağa davam etmək istəyirsiniz. Bu, zaman keçdikcə neqativ məlumatları daha da aşağı endirməyə kömək edəcək.


Onlayn Reputasiya İdarəetmə və Siz

Vaxtınızın 99%-ni ənənəvi internet marketinqinə sərf edə bilərsiniz. Bununla belə, müştərinin çaxnaşma içində sizinlə əlaqə saxlamasına hazır olmalısınız. Yuxarıdakı ipuçlarına əməl etməklə zərəri azaltmağa və təmir etməyə kömək edə bilərsiniz.

Oxşar Bloqlar

Digitalist.

Digital Marketing Agency

Şərhlər

Fikir bildir

* ilə işarələnmiş sahələr məcburidir