Digital Marketinq Xidməti - Rəqəmsal Marketinq nədir

  • 96 Baxış
  • 0 Şərh
  • 2.04.2022

Digital Marketinq (Rəqəmsal marketinq) nədir?


Rəqəmsal marketinq məhsul və xidmətinizi elektron şəkildə təbliğ edə biləcəyiniz müasir texnologiya dünyasında ənənəvi mediadan daha sərfəli və çox üstünlük verilən marketinq üsuludur. Rəqəmsal marketinq metodu bir şirkət və ya markanın rəqəmsal mühitdə marketinq prosesinə verilən adıdır. Bu gün ən yeni və ən inkişaf etmiş açıq marketinq üsuludur. Rəqəmsal kanallardan istifadə edən bu səmərəli marketinq metodunun qabaqcılları internet, sosial mediamobil platformalar və mobil platformalardır.


Son araşdırmalara görə, Azərbaycan əhalisinin 50%-i internetdən aktiv şəkildə istifadə edir ki, bu da mövcud satış üsullarında baş verən transformasiyanın səbəbini açıq şəkildə ortaya qoyur. Elektron ticarət və mobil marketinq hazırda istehlakçılar tərəfindən alternativ üsullar seçərək məhsulu satır. Rəqəmsal marketinq ənənəvi marketinq metodları ilə müqayisədə daha müasirdir və yeni dünyaya uyğunlaşır.


Rəqəmsal marketinqlə maraqlanmayan və büdcə ayırmayan iri və orta bizneslər bazardakı rəqibləri ilə müqayisədə satış rəqabətində geri qala bilər. Rəqəmsal marketinq və rəqəmsal kanallar vasitəsilə özünüzü göstərə, brendinizi tanıta, satışlarınızı artıra, müştərilərinizlə sistemli əlaqə qura bilərsiniz.




Rəqəmsal marketinq harada istifadə olunur?

Veb Saytlarda

Sosial media kanallarında

Blog yazılarında

infoqrafikada

Onlayn PR işində

Onlayn broşuralar və kataloqlar

Loqo, qrafik və rəng kimi marka dəyərlərində


Rəqəmsal Marketinq Texnikaları

Rəqəmsal marketinqdə məzmun marketinqi əslində markanız üçün hekayədir. Məzmun aydın mesaj, diqqəti çəkən şəkillər, videolar və ya xəbərlər olan hər hansı bir şey ola bilər. Yaxşı hekayə orijinal, dinamik və effektiv məzmuna malik olmaqla paylaşıla bilən olmalıdır. Məzmun marketinqi, təkbətək əlaqəniz olmayan müxtəlif istehlakçı qrupları üçün hekayəniz və ya mesajınız üçün daha geniş auditoriyaya çatmaq üçün əla fürsət təqdim edir. Məzmun nə qədər təsirli olsa da, tez-tez olmasa, təsirli olmayacaq.


Sosial Media Alətləri

Sosial media brendinizi humanistləşdirmək və eyni zamanda hədəf auditoriya ilə ünsiyyət qurmaq üçün ən yaxşı marketinq vasitələrindən birinə çevrilib. Effektiv və güclü rəqəmsal marketinq strategiyasına Facebook, Twitter, LinkedIn, Google, Pinterest və Instagram kimi marketinq üçün uyğun olan bütün sosial media kanalları daxildir. Bu vasitələrin hər birinin əhatə dairəsi və məqsədi fərqlidir. Buna görə də sosial media marketinqdə mühüm rol oynayır.


Mobil Alətlər

Smartfon, planşet və s. Müxtəlif mobil format alətləri üçün hazırlanmış veb-saytın olması, məsələn, biznesiniz üçün rəqabət mühiti təmin edir. Hədəf auditoriyasının istək və davranışlarının nə demək olduğunu anlamaq və lazım olanı maksimuma çatdırmaq üçün hədəf formalaşdırmağa imkan verən mobil marketinq texnikası sizə imkanlar təqdim edir.



Saytdaxili Kampaniya, Təqdimat

İstifadəçiləri hərəkətə keçməyə və alış-veriş etməyə sövq edən kampaniyalar və promosyonlar yaxşı rəqəmsal marketinq texnikasıdır. Saytınız vasitəsilə hədəf auditoriyanıza və potensial müştərilərinizə təqdim edəcəyiniz kampaniyalarla satışlarınızı artıra, müştəri ziyarətlərini qazanca çevirə bilərsiniz.


Biznesinizin Rəqəmsal tərəfdaşı olmaq üçün Digitalist. var

Yuxarıda qeyd edilənləri oxuduqdan sonra suallarınız varsa və ya SEO xidmətindən istifadə etmək istəyirsinizsə bizə yazın & zəng edin. Sizin biznesiniz üçün lazım olan Rəqəmsal Təkanı biz öz üzərimizə götürməyə hazırıq.

Bizim ilə əlaqə 

E-mail: azdigitalist@gmail.com

Tel: +994 51 557 47 49



Oxşar Bloqlar

Digitalist.

Digital Marketing Agency

Şərhlər

Fikir bildir

* ilə işarələnmiş sahələr məcburidir