Bizneslər üçün Rəqəmsal Marketing Haqqında - digitalist.az

  • 469 Baxış
  • 0 Şərh
  • 2.04.2022

Rəqəmsal Marketinq Xidməti - Digitalist.az

Rəqəmsal Marketinq radio, televiziya, sosial media, mobil proqramlar, e-poçt, veb proqramlar, axtarış motorları, veb-saytlar və ya digər rəqəmsal kanallar vasitəsilə həyata keçirilən marketinq xidmətləridir. Və ya başqa sözlə, rəqəmsal marketinq elektron cihazları əhatə edən marketinq fəaliyyətləridir.

Rəqəmsal marketinq həm onlayn, həm də oflayn həyata keçirilə bilər; Hər iki növ hərtərəfli rəqəmsal marketinq strategiyası üçün vacibdir. Rəqəmsal marketinqin əsas sütunlarından biri olan onlayn marketinqi aşağıdakı başlıqlar altında araşdıra bilərik:

  • Axtarış motorunun optimallaşdırılması (SEO)
  • Axtarış motoru marketinqi (SEM)
  • Məzmun marketinqi
  • Sosial media marketinqi 
  • PPC (Klik başına ödəmə) marketinqi
  • E-poçt marketinqi

reqemsal marketinq xidmeti


Rəqəmsal marketinqin üstünlükləri nələrdir?

Vikipediyanın qısaca xülasə etdiyi kimi rəqəmsal marketinq, marketinq komponentlərindən biridir. Hər hansı bir marketinq taktikası kimi, bir neçə onlayn marketinq taktikasından istifadə etmək, şübhəsiz ki, potensial müştərilərinizə çatmağınıza kömək edəcəkdir. Bununla belə, soyuducular, sobalar və hətta reklam lövhələri kimi ənənəvi cihazların da rəqəmsal mediadan faydalanmaq üçün modernləşdirildiyi bir dünyada, bütün rəqəmsal marketinq vasitələrini bütövlükdə doğru strategiya daxilində istifadə etmək sizə çoxsaylı üstünlüklər verir. Nə kimi?

Siz lazımi auditoriyaya, doğru zamanda, doğru platformada, ən sərfəli qiymətə çatırsınız. Mesajlarınızı platformaların xüsusiyyətlərinə görə şaxələndirə, bəzi platformalarda birbaşa satış edərkən, bəzi platformalarda müştərilərinizlə bağınızı gücləndirə bilərsiniz. Axtarış sistemindəki məzmun marketinq strategiyanız sayəsində saytınıza daxil olan potensial müştəriyə özünüzü sosial media kanallarında göstərə, video platformalarda məhsul və ya xidmətlərinizin faydalarını izah edə və ya hətta bütün kanallarda reklam edə bilərsiniz.


Rəqəmsal marketinq fəaliyyətləri nə vaxt nəticə verir?

İstifadə olunan hər bir rəqəmsal marketinq aləti fərqli xüsusiyyətlərə malikdir, buna görə də müxtəlif vaxtlarda nəticə verir. Rəqəmsal reklamlarla başladığınız gündən etibarən müştərilərinizə çata bilərsiniz. Məzmun Marketinqi və SEO alətləri ilə siz hədəf auditoriyanızı 6 aydan 1 ilə qədər ələ keçirə bilərsiniz. Ancaq rəqəmsal reklamlarla güvən hissini artırmaq çətin və baha başa gəlsə də, məzmun marketinq vasitəsi ilə sizə çatan auditoriya daha qalıcı olmağa meyllidir.

Məsələn, bir cihazın istifadəsini, üstünlüklərini və çətinliklərini araşdıran bir adam, axtardığı bir çox sorğuda saytınızı görürsə, suallarına cavab alırsa və bloqunuz bir ehtiyaca cavab verərsə, bu adamın bunu almaq ehtimalı daha yüksək olacaq. Yaxud hansısa xidmətlə bağlı bütün suallara cavab alarsa və axtardığı bütün sorğularda sizin saytınızı görürsə, həmin şəxsin sizdən bu xidməti almağa meyli yüksək olar.

Axtarış motorları konversiya yönümlü alətlər olsa da, sosial media platformaları sizə dönüşümlə yanaşı müştərilərlə əlaqə saxlamağa imkan verir. 


Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi, düzgün strategiya çərçivəsində bütün vasitələrdən eyni vaxtda istifadə, brendin tanınması, satış, müştəri loyallığı və s. Eyni anda bir çox fərqli hədəfə çatmağınıza kömək edir. Üstəlik, xərcləriniz azaldıqca məhsuldarlığınız artır!

Unutmayın, Digitalist. olaraq təqdim etdiyimiz daxili rəqəmsal marketinq xidmətlərimizlə, böyük və kiçik onlarla müştərimizin Azərbaycanda və xaricdə hədəflərinə çatmasına kömək etdik. Ətraflı məlumat üçün indi bizimlə əlaqə saxlayın!


Bizim ilə əlaqə

E-mail: azdigitalist@gmail.com
Tel: +994 51 557 47 49

Oxşar Bloqlar

Digitalist.

Digital Marketing Agency

Şərhlər

Fikir bildir

* ilə işarələnmiş sahələr məcburidir